1.      Definicje

 

  1. Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady, zakres i warunki funkcjonowania Programu Lojalnościowego MKJ NAGRADZA.
  2. Program/Program Lojalnościowy - program lojalnościowy przeznaczony dla Uczestników zarejestrowanych na Platformie zamówieniowej B2B MKJ, umożliwiający uzyskanie Punktów oraz ich wymianę na Kupony lub Nagrody określone w Programie Lojalnościowym MKJ NAGRADZA, po uzyskaniu określonej w tym Programie liczby Punktów.
  3. Uczestnik - przedsiębiorca będący osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która przystąpiła do Programu zgodnie z warunkami wskazanymi w Regulaminie, dokonała zakupu Produktów w ramach prowadzonej we własnym imieniu działalności gospodarczej lub zawodowej i w bezpośrednim związku z tą działalnością.
  4. Konto Uczestnika - indywidualne konto danego Uczestnika, utworzone na Platformie zamówieniowej MKJ prowadzonej przez Organizatora, na którym są rejestrowane Produkty nabyte przez Uczestnika, powodujące naliczenie Punktów gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu. Jeden Uczestnik może posiadać jedno Konto Uczestnika w ramach Programu. Punkty nie są sumowane z innych kont. Jeżeli firma posiada różne konta to są to różne Konta Uczestnika w Programie.
  5. Produkty – oznacza asortyment, który znajduje się na Platformie i jest objęty niniejszym Programem Lojalnościowym, chyba, że dalsza część Regulaminu stanowi inaczej.
  6. Organizator - MKJ Systemy Zabezpieczeń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, ul. Kielnieńska 187, 80 – 299 Gdańsk, NIP: 5842727283, REGON: 221665263, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934094.
  7. Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie, przyznawane Uczestnikom przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  8. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  9. Polityka Prywatności – dokument opisujący rodzaje informacji, w tym danych osobowych jakie są pozyskiwane od użytkownika Platformy zamówieniowej B2B MKJ . Dokument dostępny jest pod adresem: https://b2b.mkj.net.pl/content/7-polityka-prywatnosci.
  10. Kupon – kod rabatowy w postaci ciągu cyfr, liter lub znaków, przyznany Uczestnikowi przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w zamian za zgromadzone w trakcie trwania Programu lojalnościowego Punkty na Koncie Uczestnika. Skorzystanie z Kuponu uprawnia do uzyskania zniżki, w określonej wartości wskazanej w treści Kuponu.  
  11. Nagroda - każda korzyść w formie rzeczowej (w tym Produkt przyznawany Uczestnikowi gratisowo lub Kupon) przewidziana w Regulaminie, w zamian za zebrane przez Uczestnika Punkty.
  12. Rabat – każda forma obniżenia ceny Produktu stosowana przez Organizatora w stosunku do Uczestników, który korzysta z Kuponu.
  13. Platforma - Platforma zamówieniowa B2B MKJ działająca pod adresem: https://b2b.mkj.net.pl.
  14. Reklamacja – postępowanie reklamacyjne co do przebiegu Programu szczegółowo opisane w pkt. 8 regulaminu.

 

2.      Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady prowadzenia Programu Lojalnościowego MKJ NAGRADZA, w tym warunki uczestnictwa w Programie.
  2. Organizatorem Programu jest MKJ Systemy Zabezpieczeń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, ul. Kielnieńska 187, 80 – 299 Gdańsk, NIP: 5842727283, REGON: 221665263, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934094.
  3. Program jest organizowany za pośrednictwem Platformy zamówieniowej B2B MKJ działającej pod adresem: https://b2b.mkj.net.pl. Platforma służy do składania zamówień Produktów za pośrednictwem sieci internetowej na warunkach określonych w Regulaminie Platformy zamówieniowej B2B MKJ.
  4. Korzystanie z Programu lojalnościowego MKJ NAGRADZA przez Uczestnika jest dobrowolne i bezpłatne, z tym zastrzeżeniem, że koszty połączenia z Internetem w celu uzyskania dostępu do Konta Uczestnika, ponosi sam Uczestnik.
  5. W celu rozpoczęcia korzystania z Programu lojalnościowego MKJ NAGRADZA Uczestnik obowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną i akceptacji jego postanowień. Regulamin znajduje się w zakładce „Regulaminy promocji” na stronie Platformy zamówieniowej B2B MKJ.
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.03.2024 r.
  7. Program odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z niniejszymi postanowieniami.
  8. Program organizowany jest przez Organizatora w oparciu o niniejszy Regulamin. Treść Regulaminu podaje się do wiadomości Uczestników biorących udział w Programie.
  9. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny.
  10. W   ramach   Programu   Organizator   ma   prawo   przeprowadzić   dodatkowe  akcje Promocyjne.
  11. Treść Regulaminu zostanie udostępniona w siedzibie Organizatora jak również na stronie Platformy.
  12. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu, w sytuacji, gdy jest to spowodowane zdarzeniami o charakterze siły wyższej lub nastąpiło z przyczyn leżących po stronie innych podmiotów, na których działania Organizator nie ma jakiegokolwiek wpływu. W szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania poczty, firmy kurierskiej. 

 

3.      Warunki uczestnictwa

 

  1. Program jest przeznaczony wyłącznie dla Uczestników.
  2. Wyłączony jest udział w Programie konsumentów w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
  3. Wyłączony jest udział w Programie dla podmiotów, które korzystają z Platformy celem nabywania produktów do ich dalszej odsprzedaży (w tym m.in. hurtownicy, dystrybutorzy).
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji Uczestnika, w tym umocowania reprezentantów potencjalnego Uczestnika niebędącego osobą fizyczną, do działania w jego imieniu. W szczególności, Organizator może żądać przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego oraz przedłożenia oryginału pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania danego Uczestnika.
  5. Odrzucenie wniosku Uczestnika o dołączenie do Programu, nie zobowiązuje Organizatora do poinformowania osoby, która złożyła wniosek o jego odrzuceniu, ani o przyczynach takiego odrzucenia.
  6. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest:
  1. posiadanie aktywnego Konta Uczestnika na Platformie zamówieniowej B2B MKJ oraz
  2. dokonywanie przez Uczestnika zakupów Produktów na Platformie zamówieniowej B2B MKJ oraz
  3. złożenie wniosku o dołączenie do Programu poprzez kliknięcie przycisku „Zaakceptuj i dołącz” (dla dotychczasowych klientów korzystających z Platformy), lub zaznaczenie przycisku „Zapisz się do naszego programu lojalnościowego. Zapoznaj się z zasadami korzystania z naszego programu lojalnościowego. Znajdziesz je w regulaminie sklepu” (dla nowych klientów rejestrujących się na Platformę).
  1. Uczestnik biorący udział w Programie obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym, które nie naruszają jakichkolwiek praw lub interesów osób trzecich. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
  2. Każdy Uczestnik Programu może zarejestrować się tylko jeden raz.
  3. Poprzez kliknięcie jednego z przycisków, o których mowa w pkt. 6c powyżej, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i go akceptuje.

 

4.      Konto uczestnika

 

  1. Uczestnik może przystąpić i uczestniczyć w Programie Lojalnościowym stworzonym przez Organizatora. Program Lojalnościowy skierowany jest wyłącznie do użytkowników Platformy zamówieniowej B2B MKJ. Po zalogowaniu się na Platformę zamówieniową B2B MKJ, zaakceptowaniu warunków i wyrażeniu odpowiednich zgód Uczestnik otrzymuje dostęp do własnego profilu, z poziomu którego będzie miał dostęp do zbierania i sprawdzania zebranych Punktów oraz wymiany Punktów na Kupony lub Nagrody.
  2. Uczestnicy Programu będą mieli możliwość otrzymywania informacji o specjalnie przygotowanych ofertach drogą e-mail, o ile wyrażą na to zgodę.
  3. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie poprzez wysłanie wiadomości na adres bok@mkj.net.pl.

 

5. Program lojalnościowy

 

  1. Uczestnicy, w zależności od ich aktywności w Programie i ilości zebranych Punktów, będą mieli prawo do określonych Nagród oferowanych w Programie.
  2. Do każdego produktu przypisana jest określona ilość punktów. Pełna lista produktów (wraz z przypisanymi wartościami punktowymi), biorących udział w Programie Lojalnościowym znajduje się na Platformie pod adresem b2b.mkj.net.pl.
  3. Przelicznik: 1 zł = 0,05 punktu, natomiast 1 zgromadzony punkt = 0,1 zł do wydania na Platformie.
  4. Warunkiem uzyskania punktów w Programie jest złożenie i realizacja zamówienia (zawarcie umowy sprzedaży towaru) na Platformie. Przyznanie punktów nastąpi po 14 dniach od daty realizacji zamówienia.
  5. Punkty są naliczane zgodnie ze złożonym zamówieniem na Platformie i z zasadami określonymi w punkcie 5.3.
  6. Organizator może przeprowadzać okresowe promocje punktowe, polegające w szczególności na tym, że za zakupy niektórych Produktów lub za zakupy dokonane w określonym czasie, przysługuje Uczestnikowi większa liczba Punktów, niż w przypadku standardowego przelicznika punktowego, o którym mowa w punkcie 3 powyżej. Informacje o promocjach punktowych będą komunikowane za pośrednictwem poczty elektronicznej, materiałów marketingowych na Platformie oraz mediów społecznościowych.  Informacje o promocjach punktowych nie stanowią zmiany niniejszego regulaminu.
  7. Zgromadzone przez Uczestnika Punkty mogą podlegać wymianie na Kupony, jeżeli pozwala na to saldo Punktów. Minimalne saldo Punktów aby móc skorzystać z kuponu wynosi 1 Punkt. W momencie dokonania wymiany, saldo Punktów Uczestnika zostaje automatycznie pomniejszone o liczbę Punktów niezbędną do wymiany na określony Kupon zgodnie z zasadą 1 pkt = 0,1 zł.
  8. Punkty nie mają wartości pieniężnej i nie można ich wymienić na gotówkę w żadnej formie. Nie można ich kupić, odsprzedać ani przenieść, pod względem wartości lub w inny sposób, pod żadnym pozorem. Punkty pod żadnym pozorem nie będą uważane, interpretowane ani wykorzystywane jako cenne lub wymienialne instrumenty.
  9. Uczestnik w ramach Programu może zgromadzić nielimitowaną ilość Punktów.

 

6. Odbiór Nagrody / Kuponu

 

  1. Aby odebrać Nagrodę Uczestnik jest zobowiązany zamówić Nagrodę w następujący sposób:
    1. zalogować się na swoje konto,
    2. wejść w zakładkę “Program lojalnościowy”,
    3. przejść na stronę z Nagrodami poprzez przycisk “Giełda produktów”,
    4. wybrać Nagrodę i wcisnąć przycisk “wymień” oraz potwierdzić wybór przyciskiem “potwierdź”,
    5. Nagroda w ramach wymienionych punktów będzie widoczna w koszyku,
    6. Nagroda zostanie wysłana na adres podany w zamówieniu. Organizator nie ponosi kosztów dostawy Nagrody na wskazany przez Uczestnika adres.
  2. Aby wymienić punkty zebrane w Programie na Kupon należy:
    1. zalogować się na swoje konto,
    2. wejść w zakładkę “Program lojalnościowy”
    3. kliknąć przycisk “Generuj kupon”
    4. wpisać ilość punktów, których wymiany chcemy dokonać
    5. kliknąć przycisk “dokonaj wymiany”
    6. system wygeneruje kod Kuponu
    7. kod Kuponu należy wpisać w koszyku. Skorzystanie z kuponu uprawnia do uzyskania zniżki o określonej wartości wskazanej w treści Kuponu na całe zamówienie.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
  4. W momencie realizacji zamówienia z użyciem Punktów, Uczestnik nie może mieć przeterminowanych płatności wobec Organizatora Programu. Skutkuje to wstrzymaniem realizacji zamówienia do momentu rozliczenia przeterminowanych zobowiązań.
  5. Jeżeli wydanie zamówionej przez Uczestnika Nagrody będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika. W takim wypadku Organizator wyda Uczestnikowi inną Nagrodę przez niego wybraną, o takiej samej Wartości Punktowej, chyba że Uczestnik zrezygnuje z zamówienia Nagrody.
  6. Zamówienie na inną Nagrodę w zamian za pierwotnie zamówioną może zostać złożone przez Uczestnika nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Uczestnika o braku możliwości wydania zamówionej Nagrody. W przypadku rezygnacji z zamówienia Punkty przeznaczone na Nagrodę, która nie mogła zostać zrealizowana zostaną Uczestnikowi przywrócone.
  7. Nagrody objęte gwarancją zostaną dostarczone wraz z kartą gwarancyjną lub jej odpowiednikiem. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość i użyteczność  takiej Nagrody. Odpowiedzialnym z tego tytułu jest podmiot udzielający gwarancji (producent, dystrybutor, sprzedawca).
  8. Uczestnicy nie mogą przenieść prawa do uzyskania Nagrody lub Kuponu na osoby trzecie.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo kontroli rzetelności przekazanych przez Uczestnika danych na każdym etapie Programu poprzez zobowiązanie Uczestnika do przesłania dodatkowych dokumentów, w tym skanu lub zdjęcia dokumentu zakupu, pod rygorem anulowania przyznanych Punktów.
  10. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestnika ograniczona jest do wartości Nagrody/Nagród, którą/które wybrał w Programie.

 

7. Zmiany w Regulaminie Programu

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian treści postanowień Regulaminu.
  2. W przypadku wprowadzenia zmian postanowień Regulaminu, Organizator przekazuje Uczestnikowi informację o planowanej zmianie postanowień Regulaminu, nie później niż na 30 dni przed planowanym wdrożeniem nowych postanowień Regulaminu, za pośrednictwem korespondencji e- mail.
  3. Jeżeli Uczestnik nie złoży Organizatorowi w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania wiadomości mailowej, o której mowa w pkt. 2 wniosku o odstąpienie od udziału w Programie, który będzie równoznaczny z brakiem akceptacji zmian Regulaminu, zmiany Regulaminu uważa się za zaakceptowane przez Uczestnika. Wniosek o odstąpienie od udziału w Programie Uczestnik składa drogą elektroniczną na adres bok@mkj.net.pl lub za pośrednictwem Platformy zamówieniowej B2B MKJ w sekcji Programu Lojalnościowego za pomocą przycisku „opuść program”.
  4. Uczestnik może zgłaszać w każdym czasie swoje uwagi lub spostrzeżenia drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Programu lub drogą pocztową wysyłając zapytanie/prośbę na adres Organizatora dostępny na stronie internetowej.

8. Postępowanie reklamacyjne

 

  1. Reklamacje, co do przebiegu Programu (w szczególności dotyczące sposobu przyznawania Punktów, wymiany Punktów na Nagrody lub Kupony), Nagród i Kuponów,  powinny być zgłaszane na adres Organizatora, przy czym mogą być zgłaszane za pośrednictwem Platformy Programu a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bok@mkj.net.pl.
  2. Reklamacje dotyczące Nagród, dotyczyć mogą tylko i wyłącznie kwestii związanych z:
    • uszkodzeniem Nagrody;
    • wadami ukrytymi Nagrody, która nie jest objęta gwarancją;
    • niezgodności Nagrody ze złożonym zamówienie.
    • W pozostałym zakresie rękojmia za wady Nagród jest wyłączona.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające skuteczne poinformowanie osoby ją składającej o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W tym celu składający reklamację powinien wskazać w reklamacji: swoje imię i nazwisko, NIP firmy, numer telefonu oraz adres e-mail do kontaktu.
  4. Reklamacje Uczestnik może zgłaszać  nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu przesyłki z zamówieniem. Uczestnik, zobowiązany jest przesłać Nagrodę, której dotyczy reklamacja na własny koszt, na adres Organizatora. 
  5. Reklamacje złożone po upływie terminu wskazanego w punkcie 4  nie będą rozpatrywane.
  6. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom.
  7. Uczestnik zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę zawierającą zamówioną Nagrodę w obecności osoby ją wydającej (jeżeli Nagroda jest odbierana osobiście w oddziale firmy MKJ).
  8. W przypadku uwzględnienia przez Organizatora Reklamacji dotyczącej uszkodzenia Nagrody lub jej niezgodności z zamówieniem Nagroda zostanie wymieniona na inną Nagrodę tego samego rodzaju w terminie 30 dni od daty rozpatrzenia Reklamacji pod warunkiem, że będzie ona dostępna. Jeżeli Nagroda nie będzie osiągalna, Organizator wymieni uszkodzoną lub niezgodną z zamówieniem Nagrodę na inną o takiej samej Wartości Punktowej wybraną przez Uczestnika.
  9. Poza przypadkiem przewidzianym w punkcie 8., Uczestnikowi nie przysługuje prawo zwrotu Nagrody.
  10. Reklamacje dotyczące Nagród posiadających gwarancję producenta lub dystrybutora należy zgłaszać w sposób określony w warunkach udzielonej gwarancji, bezpośrednio w punktach serwisowych określonych przez producenta lub dystrybutora.
  11. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia Nagrody na adres Organizatora, względnie w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia, jeżeli Organizator uzna, że przesłanie Nagrody, której dotyczy reklamacja nie jest konieczne.

9. Zakończenie programu i utrata statusu uczestnika

 

  1. Osoba może utracić status Uczestnika, gdy nie przestrzega niniejszego Regulaminu lub poda nieprawdziwe dane w trakcie przystępowania do Programu.
  2. Utrata statusu Uczestnika może nastąpić w szczególności wtedy, gdy:
    1. Konto Uczestnika wykorzystują w celu osiągnięcia Nagrody również inne osoby, niebędące Uczestnikami Programu;
    2. Organizator poweźmie wiadomość o tym, że osoba, która reprezentowała Uczestnika niebędącego osobą fizyczną w momencie przystąpienia do Programu, nie miała właściwego umocowania. W powyższej sytuacji Organizator może, według swojego wyboru, pozbawić Uczestnika jego statusu lub też skontaktować się z Uczestnikiem w celu potwierdzenia, czy pomimo zaistniałych okoliczności chce on pozostać w Programie. W wypadku woli pozostania w Programie, Organizator może zwrócić się do Uczestnika z prośbą o przekazanie danych osobowych osoby umocowanej do reprezentowania Uczestnika dla celów udziału w Programie, jak również dowodu jej umocowania (np. kopia pełnomocnictwa, odpis z KRS).
  3. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez ponoszenia jakichkolwiek z tym związanych kosztów. Rezygnacja może odbyć się za pośrednictwem Platformy Programu.
  4. Z chwilą doręczenia Organizatorowi oświadczenia Uczestnika, o którym mowa w punkcie powyżej, Organizator zaprzestaje przetwarzania danych osobowych tego Uczestnika w celach realizacji Programu. Organizator zastrzega jednak prawo przechowywania danych w celach dowodowych.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym czasie, za uprzednim zawiadomieniem Uczestników w formie mailowej, które będzie miało miejsce na minimum 30 dni przed planowanym zakończeniem lub zawieszeniem Programu.
  6. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, o którym mowa w punkcie powyżej, Organizator zobowiązuje się do opublikowania informacji o takim zawieszeniu lub zakończeniu działalności na Platformie Programu.
  7. Zamówienia złożone przed planowaną datą zakończenia Programu zostaną zrealizowane, a niewykorzystane Punkty, które będą widniały na koncie Uczestnika zostaną wygaszone.

 

10. Ochrona danych osobowych


    1. Administratorem danych osobowych w świetle obowiązujących przepisów prawa jest Organizator.
    2. Organizator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w celu:
      1. podjęcia działań zmierzających do zawarcia, zmiany umowy na prowadzenie Konta Uczestnika  i/lub do złożenia Zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
      2. realizacji Zamówień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
      3. wykonania ciążących na Organizatorze obowiązków prawnych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
      4. badania poziomu realizacji usług i jakości sprzedawanych produktów, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
      5. wewnętrznych celów administracyjnych Organizatora, w tym w celu lepszego doboru usług do potrzeb Partnerów biznesowych, jak najlepszej optymalizacji produktów i obsługi, budowania wiedzy o Partnerach biznesowych, analizy finansowej, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
      6. marketingu bezpośredniego własnych usług, w tym dobierania ich pod kątem potrzeb danego Uczestnika, co stanowi uzasadniony interes Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
      7. ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych w razie konieczności wykazania przez Organizatora niezbędnych faktów, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    3. Okresy przetwarzania danych osobowych:
      1. w zakresie zawarcia i realizacji umowy, składania Zamówień, dane będą przechowywane do czasu zakończenia ich realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
      2. w zakresie danych przetwarzanych w celu wykonania obowiązków prawnych dane osobowe będą przechowywane przez czas, w którym przepisy nakazują Organizatorowi przechowywać dane,
      3. w zakresie danych przetwarzanych dla potrzeb marketingu usług własnych Organizatora dane osobowe będą przechowywane do momentu zgłoszenia przez Uczestnika sprzeciwu wobec ich przetwarzania w tym celu / cofnięcia zgody na dostarczanie materiałów marketingowo – handlowych,
      4. w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych, do celów archiwalnych oraz badania satysfakcji Partnerów biznesowych dane będą przechowywane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Organizatora stanowiących podstawę przetwarzania danych lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
      5. w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody, dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
    4. Organizator uprawniony jest do udostępniania danych osobowych swoim dostawcom, którym zleci świadczenie usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych, np. kancelarii prawnej, firmom marketingowym, dostawcom poczty elektronicznej, firmom informatycznym, księgowym, zarządzającym oraz archiwizacyjnym, biegłym rewidentom, firmom audytorskim oraz świadczącym usługi z zakresu ochrony danych osobowych.
    5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnikom przysługują następujące prawa:
      1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
      2. prawo dostępu do danych osobowych,
      3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
      4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
      5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
      6. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
      7. prawo do przenoszenia danych osobowych,
      8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    6. Wyżej wymienione prawa mogą być ograniczone na podstawie przepisów szczegółowych RODO lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
    7. W zakresie, w jakim dane osobowe Uczestników są przetwarzane na podstawie zgody mają oni prawo jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie danych osobowych jest niezbędne do założenia Konta Uczestnika, realizacji umowy/Zamówienia, a brak ich podania może uniemożliwić ww. czynności.
    8. W celu skorzystania z praw wskazanych w ust. 5 i 6 należy skontaktować się z Organizatorem, np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres inspektora ochrony danych osobowych: iodo@mkj.net.pl.
    9. Organizator nie przetwarza danych osobowych w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym tzw. profilowania. Dane osobowe nie są przekazywane do Państw trzecich, innymi słowy poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani też do żadnych organizacji międzynarodowych.
    10. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych wymaga oddzielnej zgody Uczestnika i nie jest wymagane dla uczestnictwa w Programie. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych określa Klauzula informacyjna – Marketing usług własnych MKJ Systemy Zabezpieczeń Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
    11. Organizator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.